czwartek, 27 października 2011

Hmm...

Hello!
Nie wiem, czy ktoś ma jeszcze chęć zaglądać na tego bloga, no ale co tam :) Nie mam kiedy przeczytać książki (który raz ja to piszę ?), filmów też za dużo nie oglądam (straszne), no ale na słuchanie muzyki zawsze znajdzie się czas. W związku z tym, dzisiaj znowu dodam tu kilka teledysków do piosenek, które ostatnio mi się spodobały (wiem, że prawie wszystkie znacie, ale okej) i mam nadzieję, iż chociaż kilka osób jeszcze tu wejdzie :3

Miłego oglądania i słuchania!



Nie uważacie, że ten teledysk Rihanny jest świetny ? :o







Było ich więcej, ale nie mogę sobie przypomnieć tytułów - kiedy indziej. Teraz zamierzam poczytać trochę blogi, a Wam życzę dobrej nocy :)

22 komentarze:

  1. Rihanny słucham od jakiś 2 tygodni,ta piosenka jej się najbardziej udała! Uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Rihanna i Lady Gaga - genialne piosenki i teledyski ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odkąd pamiętam Rihanna raczej zawsze miała teledyski, które przypadły mi do gustu, no może poza kilkoma. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czemu niby ludzie nie mieliby chceci wchodzic na Twojego bloga ? fajne piosenki ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. ja chyba jestem jedyna osoba ktorej si enei podoba klip rihanny wsumie to nei to ze nie podoba bo jest spoko ale moim zdaniem to jest jzu przegiecie patrzac na srednia wieku jej fanow nie jest to dobry przyklad

    OdpowiedzUsuń
  6. ogólnie o piosence Riri miałam neutralne zdanie, ale jak obejrzałam teledysk to się zachowałam, jest po prostu zajebisty :) tak samo jak Heart Skips A Beat chociaż to już inna kategoria ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wole sam teledysk niż piosenke Rihanny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bad Meets Evil - Lighters ft. Bruno Mars uwielbiam! :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam również na rozdanie :)

    http://kobiecyswiatmody.blogspot.com/2011/10/kolejny-giveaway.html#links

    OdpowiedzUsuń
  10. aha, w tym sensie ;). na pewno wchodza, ja wchodze :> pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Rihanna i ta piosenka . ! = ♥
    Obserwuje i zapraszam do mnie . Będzie mi bardzo miło jak do mnie zajrzysz i wyrazisz swoją opinię na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja ostatnia zaczęłam czytać książki, ale niestety biblioteka u nas była zamknięta i nie mogłam sobie wypożyczyć nową książkę .

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej, hej ;)
    Dzięki za wejście na mojego bloga,
    znam tylko dwie pierwsze piosenki, są świetne <3
    Będę starała się tutaj wpadać częściej i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszą i ostatnią piosenkę uwielbiam :) Wpadają w ucho i potem śpiewam je przez cały dzień ;p

    OdpowiedzUsuń