niedziela, 20 listopada 2011

"Przed świtem" część pierwsza!

Witam.
Nie mogłam dodać wpisu wczoraj, bo nie miałam czasu. Dzisiaj też nie jest go za dużo, więc tak szybko :)

W piątek byłam na premierze 1 części "Przed świtem". Jak wrażenia? W sumie w porządku, chociaż bez większych rewelacji dla kogoś, kto czytał książkę i wie, co się wydarzy. Mogę tylko powiedzieć, że Kristen - Bella wyglądała strasznie :o Sądzę, że warto iść na ten film, chociażby po to, żeby się pośmiać (ja z koleżanką śmiałyśmy się praktycznie przez cały film. Nie wiem z czego, ale okej :D). Myślę też, że druga część będzie zdecydowanie ciekawsza. Szkoda tylko, że trzeba na nią tyle czekać..

Tu macie zwiastun dla przypomnienia:



A Wy? Byłyście już na "Przed świtem"? Podobało Wam się?

23 komentarze:

  1. ja jeszcze nie byłam, ale zamierzam iść, bo już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie przepadam za tym filmem:(

    OdpowiedzUsuń
  3. beautiful!!!amazing blog!!!!i'm following you!!if you like mine,do the same!!

    OdpowiedzUsuń
  4. nie ogladalam, ale czytalam cala sage, wiec mysle , ze raczej obejrze ten film, zwlaszcza, ze Zwastun calkiem fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. też byłam na nim:D

    OdpowiedzUsuń
  6. a ten film nie jest od 18 lat ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja sie wybieram w ten piatek. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda, że ostatnią część podzielili na dwie części... :(

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie oglądałam, jedynie przeczytałam książkę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful Blog ! +1 follower
    please check out our Blog ;)

    http://juliaviktoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Idę na to jutro. Książkę czytałam i jestem ciekawa, czy będzie równie genialny jak książka. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mam dopiero w planach wybrać się :)

    też zawsze tak mówiłam - tusz i róż, ale tak naprawdę to kwestia przyzwyczajenia, a i twarz po tych 10=12 godzinach wygląda na mniej zmęczoną bez makijażu :)


    zapraszam częściej, będzie mi przemiło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja się nie wybieram ale moja przyjaciółka ma zamiar iść :)

    OdpowiedzUsuń
  14. "Zmierzch" to co prawda nie moj styl, ale slyszalam, ze film calkiem dobry :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. muszę to w końcu obejrzeć;)

    OdpowiedzUsuń
  16. to prawda, Bella niestety nie jest zbyt urzekająca. pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie byłam na tym. Ale mam zamiar się wybrać ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń