wtorek, 28 czerwca 2011

Informacja i mała prośba.

Cześć kochani : )
Nie mam na dzisiaj przygotowanej żadnej recenzji, czy też teledysku.
Chciałabym tu jedynie ogłosić, że jutro wyjeżdżam i nie będę miała dostępu do internetu; wracam w sobotę. Zabieram jednak ze sobą książkę, tak więc mam nadzieję, że po powrocie będę mogła napisać o niej kilka słów.
Mam natomiast do Was taką małą prośbę. Z racji tego, że praktycznie dopiero zaczynam przygodę z tym blogiem, byłabym wdzięczna gdybyście napisali w komentarzach, o czym jeszcze ewentualnie chcielibyście tu czytać. Oczywiście nadal będę recenzować książki, filmy itp, ale może macie jakieś swoje propozycje ? Z góry dziękuję : 3

Tymczasem trzymajcie się ciepło! : )

13 komentarzy:

  1. może o sobie, swoim życiu, o tym co robisz?

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie o twoim życiu bym się coś chciała dowiedzieć :)
    blog to inaczej internetowy pamiętnik, a w pamiętniku wiadomo co się pisze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog ;)

    Zapraszam do mnie :)

    + obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. zdecydowanie więcej pisz o sobie :D
    czekam na kolejną notkę !
    miłych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piszesz recenzje i bardzo dobra C to wychodzi. Tylko wracaj tu w sobotę, ja czekam. :))

    OdpowiedzUsuń
  6. pisz coś o sobie;) może nie tyle co recenzje a to co lubisz ! muzyka, filmy itd:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pisz o sb < 3
    Bardzo tu fajnie , 3 ♥
    Zapraszam do mnie :)
    http://asia-przybycien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. pisz o sobie ;)
    ps. może się poobserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie pisz o swoim życiu. Jesteś tu anonimowa, więc możesz napisać co tylko chcesz. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. pozytywnie : )

    zapraszam do mnie i pozdrawiam gorąco ; *

    www.oldcool-ada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń