piątek, 17 czerwca 2011

"Osaczona", teledyski i prośba.

Cześć.
Właśnie czytam "Osaczoną". Jest to najnowsza część serii "Dom Nocy", autorstwa P.C Cast i Kristin Cast.


Mogę Wam szczerze powiedzieć, że książki z tej serii bardzo mi się podobają. Zawsze mnie "wciągają" i kiedy przeczytam jedną część, nie mogę doczekać się następnej. Główna bohaterka zmaga się z wieloma problemami, z którymi - być może - Wy też kiedyś mieliście okazję się spotkać (chodzi mi oczywiście o jej problemy miłosne). Hmm, tak więc naprawdę zachęcam do przeczytania! : )

Edit:
P.S. Problem z dodawaniem zdjęć już rozwiązany. Dziękuję za pomoc : )

Jeszcze na koniec tego posta, chciałabym pokazać Wam teledyski piosenek, których ostatnio zaczęłam słuchać:


Szczerze mówiąc, nie jestem wielką fanką Justina Biebera, jednak ta piosenka strasznie mi się podoba.



Co o nich myślicie ? : )

6 komentarzy:

  1. to nie to,ze jest to stary edytor tylko po prostuw eisz ja na poczatku tez tak miałam. Po jakimś czasie uzytkowania na bloggerze masz wiecej opcji ale zdjecia i tak mozesz w sumie dodawac. hmmm klikasz w ikonke z obrazkiem potem wybeiras zplik z komputera, jesli z internetou to chyba musisz wklejac link. Ale dalej jesli chodzi o komputer to dodane zdjecie zaznaczac i chyba jest cos tam wybierz zdjeie cyz wyslij w prawym dolnym rogu. no i sie ładuj. Tyle pozdro
    aha jesli na serio nie dma rady pomoc czy anwet ktos inny zgłos problem do bloggera, na pewno ci cos doradza

    OdpowiedzUsuń
  2. widze,ze kolezanka z góry juz wyjasniła,napisałabym to samo
    ale skoro dodajsze filmiki to zdjecia bez najmniejszego problemu powinny sie wgrac:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam piosenkę sylwii :)
    podoba mi się jej głos :)
    zapraszam do mnie, dodam do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybacz, ale pierwszej z piosenki nawet nie włączę.. Justin. Do S. Grzeszczak do tej pory nie byłam przekonana, jednak ta piosenka jest naprawdę niezła. I mam czego słuchać dziś wieczorkiem. ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. małe rzeczy - uwielbiam tą piosenkę ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam tą drugą piosenkę:o
    obserwuję i zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń