poniedziałek, 20 czerwca 2011

"Woda dla słoni"

Witajcie : )
Całkiem niedawno, razem z koleżanką, oglądałam film pt. "Woda dla słoni".


Historia tej produkcji dzieje się w cyrku, gdzie główny bohater - Jacob Jankowski (Robert Pattinson) podejmuje pracę i poznaje pewną dziewczynę, która jest żoną dyrektora tego cyrku - Marlenę Rosenbluth (Reese Witherspoon).
Film ten przypadł do gustu zarówno mnie, jak i mojej koleżance. Najbardziej jednak podobały nam się momenty, w których aktorzy "mówili" po polsku.


Jeżeli jeszcze nie mieliście okazji obejrzeć filmu "Woda dla słoni", macie tu zwiastun, który być może Was do tego zachęci :



I jak ? : ]

11 komentarzy:

  1. Ja się za ten film zabierałam już 3 razy i wreszcie muszę oglądnąć cały ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O taak.. przekonałaś mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę obejrzeć ten film w wakacje ;d
    zapraszam do siebie :)
    O.

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę obejrzeć.
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki ;) w Łodzi, ale nazwy sklepu Ci nie podam, bo sama nie wiem :D
    o.

    OdpowiedzUsuń
  6. zupełnie z nienacka znalazłam takie samo zdjęcie honey.
    każda poza dozwolona ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. chciałabym obejrzeć ale nie mogę, bo mi się głośniki rozwaliły ;<
    ale zapewne ciekawy ;DD

    OdpowiedzUsuń
  8. Będę musiała obejrzeć (wcale nie dlatego, że główny bohater ma nazwisko jak ja).

    OdpowiedzUsuń
  9. zaciekawił mnie, muszę obejrzec koniecznie:)


    http://dziewczynakomornika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń