środa, 13 lipca 2011

"Iluzjonista", "Pretty Little Liars" i bonus

Hej.
Właśnie przed chwilą skończyłam oglądać film Neil'a Burger'a pt. "Iluzjonista".



Film jest z 2006 roku, więc możliwe, że ktoś z Was już go oglądał. Opowiada on o zakazanej miłości, ale przede wszystkim o iluzji. Główną rolę odgrywa w nim Iluzjonista Eisenheim, czyli Edward Norton. Nie chcę pisać o nim więcej, ponieważ wtedy możliwe, że będzie Wam łatwiej go zrozumieć, już na początku. Mogę jedynie dodać, że uwielbiam filmy kostiumowe, a ten do takich należy. Ponad to, przedstawia - moim zdaniem - piękną historię i naprawdę go polecam. Niestety nie mogłam znaleźć jego oryginalnego zwiastuna.


Jak możecie poznać po tytule tego posta - to jeszcze nie wszystko. Mianowicie:
Praktycznie cały wczorajszy dzień spędziłam u koleżanki, oglądając odcinki serialu "Pretty Little Liars".


Wielokrotnie widziałam, że polecacie go na swoich blogach, więc powiedziałam sobie: czemu nie? Z racji tego, że jest trochę tych odcinków, nie udało nam się obejrzeć wszystkich, które pojawiły się do tej pory, ale to nic - mamy na to jeszcze całe wakacje. Na tyle, ile zobaczyłam, mogę dołączyć do grona osób, które serial ten polecają, bo mnie również przypadł do gustu. Jest on strasznie tajemniczy i z każdym odcinkiem wychodzi na jaw coś nowego; dzieją się różne dziwne rzeczy. Ogólnie opowiada historię grupki nastolatek. Jedna z nich zginęła(?) w tajemniczych okolicznościach. Reszty dowiecie się sami, oglądając go :)


Na koniec jeszcze mały bonus: teledysk piosenki "Need You Now" zespołu Lady Antebellum. Bardzo możliwe, że już ją słyszałyście, bo nie należy do najnowszych.

25 komentarzy:

  1. uwielbiam film "iluzjonista" :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten film :)

    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o jak znajdę czas to
    obejrzę Iluzjonistę : )

    OdpowiedzUsuń
  4. o może obejrzę iluzjonistę,bo też lubię filmy kostiumowe :D

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuje bardzo ;)
    no wiadomo, każdy ma inny gust :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a dziękuję. :)
    filmu żadnego z tych nie widziałam, ale może czas to nadrobić. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Iluzjonista dobry ale znacznie bardziej polecam Ci Prestiż - podobna tematyka ale efekt o wiele bardziej uderza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak jest - watek miłosny to jeden z ważniejszych wątków ciągnących cała fabułę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nice blog
    have to check out these movies!


    New Post: Roberto Cavalli in Switzerland!
    Would love to have you as a follower

    OdpowiedzUsuń
  10. Iluzjonista jest świetny! <3

    Zapraszam serdecznie na http://brochefleur.blogspot.com/ może interesujesz się fotgorafią? Bądź lubisz wystawiać innym opinie to zamieść ją w postaci komentarza naszemu blogowi! Pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Osobiście uwielbiam PLL!

    u mnie news ;) jak będziesz miała chwilę czasu to proszę o komentarz ;)

    http://show-me-your-emotions.blogspot.com/2011/07/month-model.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej zapraszam do komentowania oraz obserwowania mojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie oglądałam żadnego, ale chyba muszę to nadrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. a no właśnie:) cieszmy się, że wgl. mamy jakieś morze
    filmu nie oglądałam, ale może się skuszę ;p

    k.

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię tą piosenkę ;) Filmu nie widziałam może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajna piosenka :D

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie nowa notka o Mirandzie Kerr, która została modelką miesiąca na moim blogu ;)
    Pisałam i zbierałam materiały na tą notkę długo więc mam nadzieję, że docenisz moją pracę i skomentujesz:)
    http://show-me-your-emotions.blogspot.com/2011/07/miranda-kerr.html
    Pozdrawiam :):*

    OdpowiedzUsuń
  18. no masakra jest na dworze.

    OdpowiedzUsuń
  19. hehe, ale dobić ileś komentarzy to jedno.. mimo to lepiej się czyta jak ktoś napiszę, co mu sie podobało w notce, a co nie, czego mu zabrakło, a czego było za dużo.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. no to muszę koniecznie obejrzeć film ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba też zacznę oglądać ten serial. Cudowna nuta <3
    Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Nominowałam Cię do One Lovely Blog Awards ! Twój blog jest świetny :D
    Gratuluję ! Więcej informacji znajdziesz na moim blogu :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny blog ;)
    Zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń