piątek, 15 lipca 2011

Nominacje i teledysk

Cześć!

Chciałabym podziękować:
za nominowanie mojego bloga do One Lovely Blog Award. Jestem naprawdę zaskoczona, bo nie wiedziałam, że ktoś w ogólne pomyśli o tym blogu w swoich nominacjach, także WIELKIE DZIĘKI :)


ZASADY:
- podziękuj i napisz link blogera, który przyznał wam tę nagrodę,
- skopiuj i wklej logo na swoim blogu,
- napisz o sobie 7 rzeczy,
- nominuj 16 innych cudownych blogerów (nie można nominować blogera, który wam przyznał nagrodę),
- napisz im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji :)

Okej, więc:

7 RZECZY O MNIE:
- uwielbiam oglądać filmiki o makijażach, kosmetykach, czy Waszych "nowych nabytkach" (oczywiście lubię też czytać o tym na różnych blogach),
- uwielbiam płakać na filmach,
- oprócz lektur (jak na razie), czytam tylko książki o wampirach, aniołach itp,
- jestem fanką słodyczy,
- bardzo lubię robić zdjęcia,
- nie wiem kim będę, jak dorosnę,
- nie mam nic do "gwiazdek Disney'a", m.in. dlatego, iż sama lubię oglądać filmy z ich udziałem.

BLOGI, KTÓRE NOMINUJĘ (od razu zaznaczam, że nie jest ich 16):

Przy okazji chciałabym również podziękować wszystkim komentującym i obserwującym mojego bloga. Wiem, że się powtarzam, ale bardzo cieszę się, gdy wchodzę tu i widzę już choć kilka komentarzy. To naprawdę dużo znaczy, tym bardziej dla początkującej blogerki, o ile mogę się tak nazwać. Także jeszcze raz bardzo dziękuję za tę nominację i za to, co przed chwilą napisałam :)

Na koniec macie jeszcze teledysk do piosenki "Hollywood Hills" zespołu Sunrise Avenue:

23 komentarze:

  1. dziękuję!! :))
    jak tylko będę miała czas to sklecę odpowiednia notkę ;)

    a co do mcd to dam radę- każdego dnia mi idzie coraz lepiej! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. cześć!
    nominowałam cię do ONE LOVELY BLOG AWARD!
    szczegóły u mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak Prestiż przypadł do gustu ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję , nominacji , a "Hollywood Hills" rządzi , ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. PS: Ja też kocham płakać na filmach!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam w przyszłym roku xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje ! ; ]
    fajny blog. oglądasz kanały na youtube właśnie o tym co napisałaś w 7 rzeczach? Jakie kanały polecasz ?
    Obserwuje, + zapraszam do mnie,
    www.bobofutt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog :D
    Gratuluje nominacji :D :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny blog, dodaję się do obserwowanych i zapraszam na mój : magicznypedzel.blogspot.com
    Liczę, że również dodasz miły komentarz
    Pozdrawiam
    Chelsy <3

    Też chciałabym być nominowana :(

    OdpowiedzUsuń
  11. dziekuje bardzo :)
    no ja, nie widziałam, bo nie wiem jak wyglądasz. a w Toruniu na chwile?

    OdpowiedzUsuń
  12. Zostałaś nominowana do One Lovely Blog Awards.
    Więcej szczegółów: http://creativemessinmyhead.blogspot.com

    pewnie nie musisz już ponownie przechodzić tej całej procedury ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje! ;**
    Zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Serdecznie gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja za to uwielbiam LittleBlueBerrySmile . ; ))
    również Ci polecam ; D

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję :)




    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie dziwię się, że nie znasz. Sama 'odkryłam' ją dopiero niedawno, ale spodobała mi się jej muzyka, a do tego jest bardzo piękna i miła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziekuje i rowniez dodaje do obserwowanych :)
    Tez tak mam, ze mam mnostwo pomyslow na inne przygody bohaterow, albo zakonczenia itp. Najgorzej jest jednak, jak nie mam pomyslu jak dalej ma pisac dane opowiadanie i koncze w polowie.. :)

    PS: Przepraszam za brak polskich znakow, ale jestem za granica.

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę, że jesteśmy całkiem do siebie podobne :)

    OdpowiedzUsuń