niedziela, 24 lipca 2011

Sonda - koniec i "Skyscraper"

Cześć.
Dzisiaj króciutko, ponieważ nie jestem u siebie na komputerze.

Chcę serdecznie podziękować wszystkim, którzy wzięli udział w sondzie. Jak pewnie wiecie, głosowanie kończy się dzisiaj o godzinie 23:59 (z tego co pamiętam), więc w sumie można już takowe podziękowania składać ;) Ogólnie jestem bardzo zadowolona z wyniku!

Ostatnio, przeglądając różne strony, natrafiłam na nową piosenkę młodej piosenkarki - Demi Lovato", pt. Skyscraper". Jakiś czas później pojawił się teledysk:


Nie jestem jej jakąś wielką fanką, ale tą piosenkę po prostu uwielbiam! Jeżeli chodzi o teledysk, to nie ma w nim nic specjalnego. Demi wiele ostatnio przeszła i pewnie miało to wpływ na to wideo. A tak na marginesie, nie uważacie, że teraz wygląda lepiej niż przedtem? ;)

P.S Mam nadzieję, że u Was pogoda jest ciekawsza, bo u mnie jest beznadziejna. Dzień zapowiada się ładnie, a później zaczyna padać - porażka. Trzymajcie się!

46 komentarzy:

  1. nie jestem jej wielką fanką i ta piosenka mi się nie podoba;(

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jakos za demi nie p rzepadam ale ta piosenke ubóstwiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wszędzie pada, ma być tak do końca lipca ;(
    zapraszam do czytania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie, na szczęście istnieją takie osoby, dla których warto żyć. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest tak jakbym poznała nowa Demi. Bardzo pozytywna odmiana

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze o wiele bardziej podobała mi się w brązowych włosach, nie mogłam przeboleć tego, że je przefarbowała na czarno.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety lato nie dostarcza nam zbyt wiele słonecznych dni,a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie słyszałam tej piosenki, właśnie przesłuchuje i muszę powiedziec, że jest całkiem spoko! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję w imieniu Tofika, hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się ten song ^^



    odwiedź mój blog :

    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna piosenka! Jedyna jej wykonania, która przypadła mi do gustu :)
    Co do pogody.. u mnie leje od jakiś 2 tyg :( Dlatego wakacje powinny zostać przedłużone o 1 miesiąc, a deszczowy lipiec nie powinien się liczyć :D
    Fajnie tu masz C:
    Dodaję do obserwowanych + zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna piosenka :)
    Zapraszam do mnie, obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  13. też uwielbiam tą piosenkę, pomogła mi w naprawdę ciężkich chwilach :) a poza tym podziwiam Demi, że mimo tylu problemów wyszła na prostą.
    PS. ciekawy blog, więc dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. cheesburgera możesz zrobić dodając ser, hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. KOMBINUJ : DD

    A po za tym.
    \sorr, że pytam...masz facebooka? Polubisz mnie? -> http://www.facebook.com/pages/HoopyStyle/192314284157752 - to mega ważne, a w zamian dostaniesz 3 komy. thx < 3333\

    OdpowiedzUsuń
  16. dziekuje ;*
    fajne posty bede czesciej wpadac

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie pada już chyba trzy tygodnie ;(.
    Nie lubię Demi, wydaje mi się strasznie sztuczna, ale fakt - lepiej jej w tych włosach. I kolor i brak grzywki na plus.

    OdpowiedzUsuń
  18. Też kocham tą piosenkę! A u mnie pogoda jest dość ładna :)

    zapraszam do mnie ,nowa notka :!

    http://arynsa-arynsa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Co do pogody, to u mnie rowniez pada deszcz :) Takze sie nie martw, sie jestes jedyna :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Piosenka jest naprawdę dobra,a le co do teledysku... średni. ;D
    Ale racja.. sporo przeszła.
    +zapraszam do mnie na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny blog + obserwuję + świetna piosenka ; )


    zapraszam :


    http://bomisiewzielonauczucia.blogspot.com/2011/07/wielkie-przepraszam.html

    OdpowiedzUsuń
  22. kto farbuje koala? hehe :D
    kiedy nowa notka? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Szczerze, wolałam, gdy Demi miała swój naturalny kolor włosów (patrz: Camp Rock I). Teraz wygląda strasznie staro. Dałabym jej 25 lat.
    A piosenka niezła :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mi się tu podoba więc dodaję do obserwowanych ;)
    Co do piosenki Demi to szczerze nie przepadam za nią , ale uważam że Demi dużo wyładniała przez ten czas :)
    Taa pogoda u mnie jest taka sama jak i u Ciebie :( Rano wyszło słoneczko a pod wieczór zaczął padać deszcz :( czuję się jakby był październik a nie koniec lipca -.- Ale podobno ma być słonecznie po niedzieli więc jestem dobrej myśli ;)
    Zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  25. myślę że sporo osób by chciało ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Czyli co?
    reklamujemy sie ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  27. też nie przepadam za tą piosenkarką,ale piosenka jest na prawdę dobra:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piosenka jest boska <3
    a Demi silna.
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. uwielbiam tą piosenkę! ...

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeżeli spodobała Ci się poprzednia zabawa, mam dla Ciebie kolejną - szczegóły na moim blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. niesamowita piosenka :o nie lubię jej, ale nie mogę przestać słuchać tego utworu ..

    OdpowiedzUsuń
  32. ta piosenka jest genialna!:)

    OdpowiedzUsuń
  33. wg mnie też wygląda lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  34. u mnie pogoda też beznadziejna, piosenka całkiem dobra ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. u mnie pogoda co raz ładniejsza ;pp


    http://xclosertotheedgex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. hej, czekamy na jakąś nową notkę :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam tą piosenkę ♥ I Demi też lubię. W sumie to nie wiem czy teraz lepiej wygląda.. Przytyła, to na pewno..

    OdpowiedzUsuń