piątek, 5 sierpnia 2011

O tym, dlaczego mnie nie było.

Czeeść!
Przepraszam, że tyle czasu nie było żadnego nowego wpisu, ale miałam kilka problemów. We wtorek coś mi "przeskoczyło" w karku (lub okolicach) i strasznie mnie bolało. Byłam wkurzona, bo pogoda się polepszyła, a ja siedziałam w domu, ponieważ, krótko mówiąc, nie mogłam się wyprostować. Ale dobra, teraz już na szczęście jest lepiej. Ponad to, zwolnił mi internet i był problem nawet z włączeniem Gadu-Gadu. Właśnie przed chwila odzyskał on swoją prędkość, dlatego też ten wpis dodaję o takiej godzinie, a nie innej. Hm, więc to chyba byłoby na tyle. Nie znalazłam żadnego nowego, fajnego teledysku, co wiąże się z tym,iż nie będzie pod tą notką żadnego, aczkolwiek jestem w trakcie czytania książki, więc niebawem może pojawić się krótka - jak każda - recenzja.
Także zachęcam do odwiedzania tego oto bloga i życzę Wam takiej pięknej pogody, jaka jest u mnie, a zaległości w komentowaniu Waszych blogów postaram się nadrobić! ;)

35 komentarzy:

  1. u mnie też jest cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uuu bidulka :( mojej mamie też coś przeskoczyło, ale w kręgosłupie i to akurat teraz, gdy ma urlop :< trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Thanks for your lovely comment. Hope you recover soon. :) Sometime my internet connection is slowing down too.

    OdpowiedzUsuń
  4. aaa wspolczuje
    obserwuje i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo.. książeczka, wiesz co dobre : P

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie upał ; o
    dodaję do obserwatorów i liczę na to samo ; ]

    OdpowiedzUsuń
  7. oo,na prawdę współczuję:(
    zapraszam do mnie,nowa notka:*

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy w życiu nie chwyciłam żaby w rękę ani nie zamierzam, wynajęłam do tego kuzyna xD

    zapraszam na is-charlie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja dopiero 1raz będę oglądać ;p nie mogę przegapić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejny i na pewno nie ostatni w tym roku :)
    Dziękuję bardzo :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie za fajnie z karkiem, ja mam ostatnio dziwne bóle w klatce piersiowej ;o

    dodaję i zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Heh u mnie pogoda też jest bardzo ładna ;)
    Zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Współczuję ;( U mnie upalnie ;) Obserwujemy się ? Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Współczuję.

    Ważne, żer jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cieszymy się, ze już jesteś :)
    Dodajemy się do obserwowanych?
    marlenabaraniecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. mam nadzieje, że nic poważenego Ci się nie stało :)
    czekam na recenzję! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. To dobrze, że już Ci lepiej, może po prosu nadwyrężyłaś sobie kark jak siedziałaś lub gwałtowanie skręciłaś głową. Nie mam pojęcia :) To czekam na recenzje książki, bo bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam nadzieję, że wyzdrowiejesz! Ja sama jestem przeziębiona od dłuższego czasu.. Wcale nie mija ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. u mnie była ładna pogoda, ale dziś już jest deszcz.

    js czesto mam jakies bule w karku ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. u cb ciepło ? Hymm a u mnie akurat teraz leje :P :(

    Zapraszam do mnie :

    http://aleksandra-i-love-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny blog :)
    dodajemy do obserwowanych ?
    www.weronikagaj.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Czy talent to się jeszcze okaże ;)
    Też chciałbym żeby w mojej przyszłości fotografia odgrywała dużą rolę..
    również obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo miło, że przeczytałaś wszystko :) Oczywiście wyjazd był udany :)

    OdpowiedzUsuń
  24. O mamo;) Ja mam tyle teledysków ciekawych że szok. Oczywiście ciekawych dla mnie:) Żeby wszystko ok z karkiem było!!!

    http://food-is-so-good.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. no to wszystko okaże się jutro ;> dziękuje;*
    o.

    OdpowiedzUsuń
  26. ojj ;(

    fajny blog .

    daje obser.. i zapr do mnie ; ))

    OdpowiedzUsuń