środa, 6 lipca 2011

Teledyski

Hej!
Dzisiaj postanowiłam dodać tu dwa teledyski do piosenek, które ostatnio wpadły mi w ucho. Pewnie już je słyszałyście, bo dość często lecą w różnych stacjach radiowych, czy też w telewizji, ale już trudno :)

Na początek Swedish House Mafia - Save The World:



Z tego co pamiętam, kiedy pierwszy raz usłyszałam tą piosenkę, nie za bardzo przypadła mi do gustu, jednak po pewnym czasie to się zmieniło. Często mam tak, że najpierw piosenka mi się nie podoba, natomiast za kilka dni mam już o niej inne zdanie, no ale cóż. Do teledysku również nic nie mam, bo jest on O CZYMŚ (ale też pieski w nim występujące, są słodkie <3).


Teraz Pitbull ft. Ne-Yo, Afrojack, Nayer - Give Me Everything:



Szczerze mówiąc, najbardziej z tej piosenki lubię momenty, w których śpiewa Ne-Yo. Jakoś najbardziej mi się podobają, może też dlatego, że lubię taki rodzaj muzyki? Nie ważne. Teledysk jest podobny do innych z udziałem Pitbulla, więc tutaj akurat nie było z mojej strony jakiegoś wielkiego: wow. Podsumowując - piosenka i teledysk są w porządku.

EDIT:
Dzisiaj chciałabym Wam też podziękować za coraz większą ilość osób komentujących i obserwujących, bo - jak już wcześniej pisałam - to dużo dla mnie znaczy. Ogólnie cieszę się z tego, iż wyrażacie swoją opinię w pozytywnych komentarzach (daliście na to dowód pod poprzednim postem i jestem z tego powodu mega szczęśliwa). Oby było tak dalej, a nawet jeszcze lepiej :)

Okej, tak więc to by było na tyle. Jeszcze raz wielkie dzięki i do następnej notki!

30 komentarzy:

  1. uwielbiam tą piosenkę Pitbulla;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne piosenki, choć trochę nie moje klimaty :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuje :)

    zapraszam na is-charlie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też często tak mam, że najpierw czegoś nienawidzę a potem kocham. Np. Rihanna zawsze działała mi na nerwy i nigdy jej nie lubiłam, dopiero od kilku miesięcy się do niej przekonałam. :) A piosenki są w porządku. ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. KOCHAM TE PIOSENKI !
    a najbardziej Pitbulla <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie, też się zastanawiam czy nie pożyczyć innej :) bo jakoś średnio mam ochotę wpychać wszystko na chama :D

    OdpowiedzUsuń
  7. O, aż cztery? Super :)
    "Give me everything" uwielbiam, jeden z hitów moich wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  8. No chyba tak zrobię, bo masz racje ;) xoxo. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna pierwsza nutka. Lubię swedish house mafie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za ciepłe słowa! :)
    Piosenki faktycznie często można usłyszeć w stacjach radiowych, a teledysk z pierwszej bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham piosenkę pitbulla <33 Dodaje do obserwowanych i liczę na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy blog ;D
    piosenki wpadające w ucho ;]
    obserwuję i pozdr.!

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny blog, pozdrawiam
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  14. drugą piosenke lubię bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zwykle cos bliżej rocka ;d
    nie jadę do Chorwacji, postanowiłam jednak popracować- nałaziłam się załatwiając to wszystko i nie wypada juz rezygnować :-) najwyżej obrzydzę sie do mcdonaldsa jak zobaczę jak oni przygotowuja to żarcie, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nawet nie wiesz jak często nie podoba mi się jakaś piosenka, a po jakimś czasie zaczyna wpadać w ucho. Pieski z teledysku faktycznie słodkie, a Pitbull' nie trawię, więc nie skomentuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Druga mi się podoba :D ale do pierwszej nie jestem przekonana.

    OdpowiedzUsuń
  18. za pitbullem nie przepadam, aczkolwiek za swedish house mafią - owszem!
    swoją drogą, ze mną było tak samo - najpierw nie byłam przekonana do tej piosenki. spodobała mi się dużo, dużo później.

    OdpowiedzUsuń
  19. u mnie też jest dzis ładnie. w końcu! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. love pitbull's song! it's so catchy and summery!

    jos xx

    OdpowiedzUsuń
  21. a u mnie nie dosyć że deszcz to teraz straszna burza :(

    OdpowiedzUsuń
  22. słyszałam ,ale wolę tą drugą hehe : )

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję za komentarz. :)
    Uwielbiam piosenkę "Save the world"!

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo fajny i ciekawy blog.
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. kocham obie piosenki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Strasznie lubię obie piosenki <3
    są świetne , moim zdaniem . :)
    + zapraszamy do nas <3

    OdpowiedzUsuń
  27. kocham głos ne yo w piosence z pitbullem <33

    zapraszam :

    http://bomisiewzielonauczucia.blogspot.com/2011/07/beach-i-love-this-atmosphere.html

    OdpowiedzUsuń
  28. I love song Pitbull!;]
    <3
    dodajemy??

    OdpowiedzUsuń
  29. Najbardziej podoba mi się piosenka Pitbulla.
    Zapraszam do odwiedzania mojego bloga. ; ))
    Odwdzięczam się tym samym .
    Pozdrawiam . ; DDD

    OdpowiedzUsuń
  30. czytałam 'impreza musi trwać'.
    pozdr.!

    OdpowiedzUsuń