piątek, 30 września 2011

Przepraszam i "Who you are"

Cześć!
Chyba przydałoby się wyjaśnić moją dłuugą nieobecność. Od czego by tu zacząć? Może od tego, że zgłosiłam się do konkursów i teraz mam mnóstwo nauki. Jestem na siebie zła, no ale cóż. Najgorsze jest moje lenistwo, które nie daje mi się zmobilizować i naprawdę zacząć się uczyć -.- Odkładam to, odkładam i tak to właśnie wygląda. Poza tym, już nie spędzam na komputerze tyle czasu, co przyczynia się do zaniedbywania bloga.. Postaram się to zmienić! Jak nie teraz, to już po tych wszystkich konkursach itp. Także trzymajcie kciuki!

Przeglądałam różne strony internetowe i trafiłam na nową piosenkę Jessie J - "Who you are". Spodobała mi się, więc zamieszczam ją tutaj:



Miłego słuchania!

P.S Książka leży. Nie mam kiedy jej dokończyć (PRZEPRASZAM) -.- Aaaa, ja chcę wakacje!

18 komentarzy:

  1. wykończyć sie można z tą nauką:(

    OdpowiedzUsuń
  2. eh ja również chcę wakacje.
    a Jessie J. jest niesamowita

    OdpowiedzUsuń
  3. nauka wszystko psuje . :p

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez zawsze przekladam nauke ;p ! dziekuje za obserwowanie, ja tez dodaje ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Też chcę wakacje, nauka - uczymy się na blachę, po tygodniu nic nie pamiętamy..

    OdpowiedzUsuń
  6. ja zgłosiłam się do jednej ligi a i tak przy tym taki zapieprz, że szkoda gadać, więc nawet nie chce myśleć, co ty masz :<

    OdpowiedzUsuń
  7. cool song!



    xoxo from rome
    K:
    http://kcomekarolina.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Babka ma fajny głos. A teledysk ma fajny klimat. xd

    OdpowiedzUsuń
  9. super blog. zapraszam do mnie :))

    http://archiwummojegozyciaczarnonabialym.blogspot.com/ ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  10. piosenka nawet fajna :D
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Uuu, u mnie to samo z nauką, jest ciężko się zmobilizować, w szczegolnosci ze w gimnazjum mialam luzy.
    Co do piosenki, Jessie J mnie zaskakuje.
    A i oczywiscie powodzenia w mobilizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję :* przydało się, bo dostałam czwóreczkę ;d

    OdpowiedzUsuń