czwartek, 8 września 2011

Krótko.

Cześć.
Weszłam tylko na chwilę, żeby poczytać Wasze blogi i napisać tę oto notkę.
Jak powszechnie wiadomo, zaczęła się szkoła (nie dla wszystkich oczywiście, ale dla mnie owszem) i już nie mam tyle czasu. Nauczyciele powoli się rozkręcają, zaczynają pojawiać się pierwsze zapowiedzi kartkówek :< W związku z tym, książka, którą miałam niebawem zrecenzować, leży na półce (druga już dawno została przeczytana), także na recenzję musicie jeszcze trochę poczekać.
Kolejny wpis postaram się dodać w weekend. Nie mam zaplanowane czego on będzie dotyczył, ale coś wymyślę. Może jakiś teledysk albo film... Zobaczymy.
Okej, więc to by było na tyle. Dzięki za wszystkie komentarze i obserwacje. Dobranoc!

EDIT:
Przepraszam, ale nie miałam czasu dodać wpisu w weekend. Ponad to, stwierdziłam, że nie będę obiecywać, kiedy on się pojawi. Gdy znajdę coś ciekawego, bądź nareszcie dokończę książkę (teraz naprawdę coś mi to nie idzie; wolę skupić się na nauce) - napiszę tu! :3

17 komentarzy:

  1. no ja jestem na mat-fiz, wiec jakoś muszę ją ogarnąć :) na razie nie jest tak źle

    OdpowiedzUsuń
  2. mając tyle nauki mało się ma czasu, niestety:(

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na recenzję ;)
    przez tą szkołę nie mamy na nic czasu ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. dokładnie, ja też nie mam czasu na bloga ;/ ale daję radę, powoli do przodu ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. niestety, szkoła się zaczęła i chyba wszyscy mają teraz problem z pogodzeniem nauki z blogami...ale jakoś musimy sobie radzić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa co zrecenzujesz ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. no u mnie się już 'nakręcili' ;x

    OdpowiedzUsuń
  8. O, nie nie nie xd
    Ja jeszcze nigdy nie wyszłam z domu z przedziałkiem na środku głowy xd

    OdpowiedzUsuń
  9. o tak, pogoda jakbyśmy mieli piękny, ciepły sierpień:)

    OdpowiedzUsuń
  10. :-* <3
    wish you a nice evening!
    maren anita
    www.fashion-meets-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Good luck with your school things :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej, widzę, że wszyscy zabiegani :)

    OdpowiedzUsuń
  13. :)

    zapraszam do mojego nowego bloga;

    http://modowy-blog-kini.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń