poniedziałek, 29 sierpnia 2011

10 pytań kosmetycznych od Majorki i zapowiedź.

Witajcie!

Chciałabym podziękować: 
za nominowanie/tagowanie mnie do "10 pytań kosmetycznych od Majorki". Jestem trochę zaskoczona, bo mój blog nie znajduje się w takiej tematyce, ale i tak dziękuję! :)
 
ZASADY:
- umieść obrazek "10 pytań kosmetycznych od Majorki",
- odpowiedz na 10 pytań kosmetycznych,
- napisz, kto Cię TAGował,
- TAGuj 12 blogerów tym TAGiem,
- poinformuj blogi o TAGowaniu.

PYTANIA:
1. Używasz kolorowych cieni do powiek, czy neutralnych? 
Rzadko używam cieni do powiek (najczęściej ograniczam się tylko do tuszu, eyelinera), ale czasami ćwiczę różne makijaże i wtedy stawiam na kolorowe cienie.
2. Co wolisz bardziej - pomadkę, czy błyszczyk?
Zdecydowanie pomadkę.
3. Czy uważasz, że tylko drogie produkty są dobre?
Oczywiście, że nie. Ważny jest skład danego produktu, a nie kolorowe opakowanie, czy też znana firma.
4.  Co sądzisz o różu do policzków? Używasz go?
Sądzę, że w pewnym sensie dodaje on kobiecie młodzieńczego, "świeżego" wyglądu, aczkolwiek ja rzadko go używam. Ogólnie staram się jak najrzadziej nakładać podkład, puder itp. Uważam, że nie jest mi to w dużym stopniu potrzebne.
5. Jaki jeden kolorowy produkt zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę?
Mydło/płyn do kąpieli/żel pod prysznic - coś w tym stylu :)
6. Miałaś kiedykolwiek problemy z cerą?
Moja cera nie jest doskonała, bo chyba żadna taka nie jest, ale też nie uważam, żeby była w złym stanie. Jasne, że mam tam kilka krostek, ale taki wiek i nic na to nie poradzę.
7. Używasz filtrów? 
Zazwyczaj.
8. Uważasz, że na jaki produkt kosmetyczny trzeba wydać więcej pieniędzy?
Tak jak już pisałam - "drogie" nie znaczy "dobre". Czasami kupuję droższe kosmetyki, czasami tańsze. Wszystko zależy od moich tymczasowych potrzeb, jak i od tego, co mi wpadnie w oko. Często zwracam uwagę na produkty, które polecacie i sprawdzam, czy będą dobre też dla mojej cery/skóry.
9. Co sądzisz o maseczkach i czy ich używasz? 
Hmm... Kiedyś praktycznie wcale ich nie używałam, ale teraz różnie to bywa. Aktualnie, raz na jakiś czas, stosuję glinkę marokańską. Sądzę, że można od czasu do czasu, zadbać o swój wygląd i poświęcić trochę czasu na tego typu zabiegi :)
10. Makijaże jakiej gwiazdy podobają Ci się najbardziej?
Nie mam takiej gwiazdy.

Nie nominuję nikogo, ponieważ długo mnie nie było i nie mam czasu sprawdzać, czy dana blogerka była już tagowana tym tagiem, czy jeszcze nie, a poza tym, trudno byłoby mi wybrać 12 blogów, spośród wszystkich obserwowanych!

 Zapowiedź:
Jestem w trakcie czytania kolejnej książki i postanowiłam, że nie będę pisała dwóch recenzji oddzielnie, tylko umieszczę je w jednym wpisie. Odpowiem w nim również na pytanie "Co daje mi czytanie książek?", także proszę o cierpliwość. Dzisiaj idę do koleżanki oglądać (po raz drugi) film pt. "Sala samobójców" i nie wiem, czy pisać jego recenzję? Pytam się, ponieważ film leciał na ekranach kin już jakiś czas temu i może większość z Was już go oglądała. Czekam na odpowiedzi w komentarzach i życzę miłego dnia!



37 komentarzy:

  1. uważam, że raczej nie ma sensu pisać recenzji tego filmu ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jeszcze nie oglądałam Sali Samobójcow, a recenzję możesz napisać :))

    OdpowiedzUsuń
  3. ja oglądałam ten film,świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja kocham sale samobójców ;d

    zapraszam do obserwowania mojego bloga;d

    http://mademoiselle-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. też najczęściej ograniczam się do tuszu i eyelinera :) ale może pora to zmienić :))
    Jeśli chcesz, zapraszam Cię serdecznie na moje rozdanie. Nagrodą jest dowolny kosmetyk ze sklepu Crafterie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja jakoś wciąż nie mogę się spiąć do obejrzenia Sali Samobójców a wszyscy tak to wychwalają...:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już oglądałam. Uwielbiam Ss. ;d
    A tą piosenke kiedyś moja siostra cały czas słuchała xd

    OdpowiedzUsuń
  8. mmm.. uwielbiam tę piosenkę! :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki:)Ja za to używam różu do policzków:)to co do tych pytań.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie oglądałam Sali Samobójców, ale i tak wiem, że to świetny film. Muszę coś zadziałaś i obejrzeć. Ja jestem straszliwie zauroczona sweterkami, mam ich naprawdę multum. Sweterki my love :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nice video, nice post! i like your blog! can we follow each other?! where's your member list?!
    have a nice day!
    maren anita

    www.fashion-meets-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lakieruje włosów, prostuje baaardzo rzadko ;p Zniszczyły mi się pewnie od farby :(

    OdpowiedzUsuń
  13. tez ogladalam sale samobojcow/...lubie ten fil;m :D

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny blog
    pozdrawiam +obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. "Sala Samobójców" to genialny film! ;) Naprawdę polecam!

    OdpowiedzUsuń
  16. współczuję, choć za rok i tak mnie to czeka. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Hahaha. To przez to, że chciałabyś, żeby było zakończenie xdd
    To już taką wprawkę na rok szkolny będziesz miała xd
    A do której klasy idziesz?

    OdpowiedzUsuń
  18. Jasne ;] . Ja już obserwuję teraz liczę na to samo z twojej strony ; D

    OdpowiedzUsuń
  19. no ja też maleńczuka nie lubię, ale piosenka ma coś w sobie.
    Pozdrawiam i dziękuję za komentarz ;]

    OdpowiedzUsuń
  20. That's great post to know more about you. :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Thanks for your comment on my blog! I like yours!
    I follow you!
    Kisses
    Cherry J.

    OdpowiedzUsuń
  22. heh moje pytanie ;) i chętnie poznam Twoje zdanie na temat Sali Samobójców, widziałam ten film kilkukrotnie i już mam wyrobione zdanie dlatego chętnie poznam Twoje bo film zbierał różne opinie

    OdpowiedzUsuń
  23. Równiez oglądałam "Sale...". Uważam, że Jakub świetnie odegrał rolę Dominika :). Dziękuję za komentarz, ale zachęcam również do obserwacji.

    Posty postaram się dodawać wcześniej, ale ze względu na szkołę nie wiem czy to się uda :)

    klemcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja mam tylko z geografii podać definicję jakiegoś słowa xd

    OdpowiedzUsuń
  25. kocham film "Sala Samobójców"<3

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja na początku też nie byłam przekonana do pękaczy. :D

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam Sale samobójcóww :DD
    gratuluję nominacji ; ))
    fajna piosenka .
    zapraszam do mnie enchaaanel.blogspot.com , obserwujemy ? ;3

    OdpowiedzUsuń
  28. cute blog:), i follow if you like my blog follow me!!

    xoxo A.

    OdpowiedzUsuń
  29. lubię te piosenkę ;)
    zapraszam do obserwowania mojego bloga.:-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Tak, allegro. Ale trudno było je znaleźć ;x

    OdpowiedzUsuń