piątek, 26 sierpnia 2011

Wróciłam!

Witajcie kochani!
Dzisiaj powrócił mój komputer i znowu mogę cieszyć się szybkością internetu! Mam nadzieję, że nie zapomnieliście na dobre o tym blogu i znowu zaczniecie go przeglądać, komentować, a także obserwować :)
Ja już w tym czasie odwiedziłam Ustkę. Pogoda nie była doskonała, ale i tak nie narzekam. Dzisiaj natomiast pojechałam z koleżanką na miasto, żeby "pozałatwiać kilka spraw". Niestety nie wszystko poszło po mojej myśli, no ale cóż - bywa i tak. Teraz moje nogi, a w szczególności stopy, odpoczywają po butach na obcasach. Kupiłam je na rozpoczęcie roku i chciałam przetestować. Nie spisały się za dobrze, no ale może też nie pogoda na takie eksperymenty.
W najbliższym czasie (może nawet jutro) postaram się dodać kolejny wpis o nominacji. Szykuje się również nowa recenzja, ponieważ podczas mojej nieobecności przeczytałam książkę, więc zachęcam do systematycznego odwiedzania bloga :)

Na koniec macie jeszcze teledysk:

19 komentarzy:

  1. O tak, niestety.. koszty są bardzo wygórowane. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam o tym teledysku na pudelku ;) haha http://kajamakefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie że wróciłaś ;) taka sobie ta piosenka, bardziej mi się podobała California King Bed :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie zapomniałam o tym blogu ;)) / a jaką miałaś tą przygodę z miss jak można wiedzieć :>?

    OdpowiedzUsuń
  5. super że jesteś z nami ! :)
    czekam zatem z niecierpliwością na recenzję książki, nowe foty i wpisy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. wiele osób wypowiada się dobrze o ustce myślę że kiedyś tam się pojawie :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi sie ta piosenka !!

    Dodalam do obserwowanych i licze na to samo.
    www.fingerr.blogspot.com

    u mnie konkurs zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. ojj biedne :< no właśnie, przed miss supranational wpuszczali już za darmo, bo widziałam, a nie wiem jak było wcześniej...w zasadzie ja też za free weszłam bo miałam wejściówki z GW jak rozdawali tydzień temu :P

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie że znów dodajesz notki! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też odpoczywam na razie od wysokich butów ;) przynajmniej do czasu aż zagoją mi się pęcherze hihihi ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. cieszę się, że wróciłaś. czekam na recenzję książki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam więc na recenzję tej książki ;)

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja to bym chyba nie wytrzymała do weekendu :D a tak, z Płocka jestem :) i chodzę do jedynki, a ty? :))

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię to piosenkę.;)

    fajny blog!

    OdpowiedzUsuń