wtorek, 9 sierpnia 2011

Zmiany, "Świat może stanąć"

Hej kochani!
Najpierw może napiszę o sprawach "technicznych", dotyczących bloga.
Jak widzicie, zmienił się trochę jego wygląd. Postanowiłam wrócić do tego, który był na początku. Pewnie niedługo powrócę do poprzedniego, ale raz na jakiś czas można coś zmienić :) Mam nadzieję, że nie macie nic przeciwko.
Natomiast u mnie z karkiem jest już lepiej (dziękuję za miłe słowa pod poprzednim wpisem :3), ale niestety z pogodą wręcz przeciwnie. Staram się być myśli, że jeszcze w te wakacje przyjdzie do nas prawdziwe lato i słońce zaszczyci mnie swoją obecnością podczas pobytu nad morzem. Oby!

Ostatnio spodobała mi się pewna polska piosenka, której teledysk też już się pojawił:



Życzę miłego słuchania, a ja poczytam Wasze blogi i wracam do czytania książki. Pa!

34 komentarze:

  1. Fajnie tutaj, obserwuję i będę wpadać. Pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Thank you so much for your sweet comments :) I am always very happy to see one from you. xx

    http://memoiresdecouture.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. nie to nie szkodzi paznokciom nakłada się przed tym lakier więc płytka się nie niszczy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie pogoda jest bardzo ładna,tylko słońce coś teraz zaszło ;) Zapraszam do mnie,

    OdpowiedzUsuń
  5. też liczę, że będę mogła w pełni wykorzystać ostatnie dni wakacji!
    zdrowia ;D!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna piosenka i fajny teledysk ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. hmmm.. jaką książkę czytasz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. oo, jaka to książka?
    dziękuje bardzo i zapraszam ponownie (nowy post!) :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Będzie gorąco w drugiej połowie sierpnia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm, Doniu. Jakoś mi nie podpada xd

    OdpowiedzUsuń
  11. mój pobyt nad morzem był wypełniony po brzegi słońcem, tobie życzę tego samego.! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. tak promiennie teraz tutaj ;) a pogoda jest faktycznie beznadziejna, nie było do tej pory takiego tygodnia, żeby przez całe 7 dni było słonecznie i ciepło...tylko jest tak jak np. w niedzielę, ciepło, ciepło a wieczorem nagle wiatr, chłodno i ulewa jak nie wiem -,-

    OdpowiedzUsuń
  13. jakoś nie przepadam za tą piosenką. :D
    Ale ogólnie fajny blog :):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam morze bez względu na pogodę, chociaż najbardziej latem i zimą. Wygląd bloga to indywidualna sprawa, myślę, że przede wszystkim powinien wyrażać jego autora :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zmiany zawsze są korzystne ;)

    k.

    OdpowiedzUsuń
  16. wygląd bloga bardzo ładny;) również czekam na słoneczne dni...

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też dodaję :)

    ja ten żel oddałam swojemu chłopakowi :P

    OdpowiedzUsuń
  18. dzięki za komentarz,obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też liczę, że lato jeszcze powróci :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za życzenia!

    Akurat jestem nad morzem i niestety pogody nie ma ;(

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny wygląd, mi tam pasuje. Miło się czyta. Dziękuję bardzo za komentarz i odwiedziny na blogu. Pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
  22. super;)
    zapraszam do mnie i miło by było jakbyś mnie obserwowała oczywiście nie zmuszam a zawsze mogę się odwdzięczyć tym samym;)

    OdpowiedzUsuń
  23. koszyczek kupiłam u mnie w mieście w sklepie z rzeczami dla domu ;) za jedyne 14zł

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie tu zmieniłaś ;) Podoba mi się :>
    Co do piosenki to nie za specjalnie mi się podoba ale za to klip bardzo fajny ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  25. oczywiście nie mam nic przeciwko, bardzo ładna szata graficzna bloga :D
    pozdrawiam Cię serdecznie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. co do wyglądu to bardzo fajny :)
    Ps. a ja bardzo lubię piec ciasta itp.

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi także podoba się ta piosenka :) Obserwujemy ? :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Faktycznie,u mnie pogoda tez nie jest ciekawa. Nie wiem jak wyglądał poprzedni wystrój bloga,ale ten jest bardzo ładny:) pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://zakochanawsztuce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń