środa, 10 sierpnia 2011

"Udręka" i pytania.

Cześć.
Wczoraj skończyłam czytać książkę, za którą zabierałam się już od dłuższego czasu. Była to "Udręka" Lauren Kate, czyli druga część cyklu "Upadli", o którym pisałam TU

 


W tej części Luce ukrywa się w Shoreline, czyli szkole, w której przebywają Nefilim - potomkowie ludzi i upadłych aniołów, podczas gdy Daniel walczy z jej wrogami - Wygnańcami. Luce poznaje wiele tajemnic, dowiaduje się różnych rzeczy o swoich poprzednich wcieleniach, ale też nabywa pewnych wątpliwości, które mogą poważnie namieszać w jej związku.  To jest taki krótki opis, żebyście mieli jakieś pojęcie o tej książce.
Tak jak pisałam na początku tego wpisu, zabierałam się za nią od dłuższego czasu; może nawet i kilku miesięcy. Było tak samo jak z tamtym tomem - początek, a może nawet i większość książki, nie za bardzo mnie wciągała, no ale stwierdziłam, że jak zaczęłam, to już skończę. I znowu - jestem z tego bardzo zadowolona. Ostatnie 200 stron (coś takiego) czytałam z wielką chęcią, a końcówkę przeżywałam razem z bohaterami. Emocje niesamowite! Koniec niestety nie był taki, jaki sobie wyobrażałam, ale cykl musi trwać. Niedługo zabieram się za czytanie kolejnej części pt. "Namiętność", ale możliwe, że w między czasie zabiorę się za inne książki, więc nie powiem , kiedy będzie recenzja.

  
Moje zdanie jest takie, iż ta seria ma coś w sobie, jestem jej fanką i zachęcam do przeczytania!

Po tytule możecie poznać, że to nie wszystko. Jak widzicie, mój blog ma już 50 obserwatorów! Wiem, że pewnie dla niektórych z Was to mało, ale ja jestem mega szczęśliwa! W związku z tym,wpadłam na pewien pomysł. Nie wiem, czy się Wam spodoba, ale warto zaryzykować.
Pod tą notką (w komentarzach) możecie zadawać mi różne pytania. Mogą one dotyczyć zarówno tematyki bloga, jego samego, jak i nawet kosmetyków, czy rzeczy w tym rodzaju; temat to już Wasza sprawa. Ja natomiast, postaram się w kolejnym wpisie odpowiedzieć na kilka z nich, czy też nawet na wszystkie. 
 Czyli jeżeli macie do mnie jakieś pytania, to teraz macie okazję je zadać.
I oczywiście dziękuję, dziękuję i jeszcze raz dziękuję!  ;)

26 komentarzy:

  1. Wiem, że keidyś chciałam ja przeczytać (Upadli), a póxniej o tym zapomniałam i jakoś tak jeszcze nei przeczytałam xd

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie z tymi pazurkami tak jest, za pierwszym razem też mi wychodziło 'lipnie' ale zmieniłam papier, na taki bedziej - przetworzony śmietnikowy- czyli wyborcza/regionalne gazety.. i już lepiej ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka może być ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak znajdę czas to przeczytam :)
    czytałaś Naznaczoną?

    OdpowiedzUsuń
  5. tez się czasem męczę z książkami po kilka miesięcy, zwłaszcza jak się rozkręcaja pod koniec.. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czytałam dwa pierwsze tomy :) później już nie miałam czasu

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie czytałam, nie czytam w ogóle książek :>

    hmn, pytanie, może banalne, skąd jesteś? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Udręka jest mega ja własnie kończę myślę,że uda mi się jutro.Trochę długo mi to zajęło ale to z przyczyny braku czasu
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę ją przeczytać ;) Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. książek nie czytam, nie wiem dlaczego, ale jakoś nigdy nie lubiłam ;P
    o.

    OdpowiedzUsuń
  11. wydaję się być ciekawa;)
    może przeczytam, ale dopiero w zimę, bo wtedy mam na to czas i jest taki klimat" do czytania;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Od pewnego czasu mam ochotę na jakąś dobrą książkę i chyba się wezmę właśnie za tą ;)
    zapraszam do siebie :
    neverlosehopeandstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. taak, jestem wysoka ;D 175 cm chodzące po tym świecie hahah
    pozdr.!

    OdpowiedzUsuń
  14. na pewno kiedyś odwiedzisz Egipt :)
    tylko będziesz musiała uważać bo można zostawić tam swoje serce, mi się to przydarzyło :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja niestety rzadko czytam książki;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja rzadko czytam książki. Nie mam czasu na moje ulubione gazety a co dopiero książki:)

    [ food-is-so-good.blogspot.com ]

    OdpowiedzUsuń
  17. Wróciłam z wyjazdu i zapraszam na :
    http://natalasworld.blogspot.com/

    ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. zachęciłaś mnie do przeczytania tej książki :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Skąd wziął się pomysł na pisanie bloga ? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ooo, przeczytam :)
    dziękuje i zapraszam ponownie (nowy post!)

    OdpowiedzUsuń
  21. Już od roku chyba planuję przeczytać tą serię, ale nie mogę się zebrać;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie czytałam tego, ale wydaje się ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja muszę w końcu coś przeczytać ale jak idę do biblioteki to nigdy nie ma tego co chcę ;/
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  24. Książka wydaje się ciekawa, ale ja nie lubię niestety książek tego rodzaju :) Wolę romansidła i problemowe książki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. nie widziałam tych książek chyba w bibliotece miejskiej u mnie... Co daje Ci czytanie książek ?

    OdpowiedzUsuń