poniedziałek, 15 sierpnia 2011

Informacja.

Hej.
Przez najbliższe 2 tygodnie będzie problem z dodawaniem postów, komentowaniem Waszych blogów itp. Jest to spowodowane tym, że spaliła mi się jakaś część w komputerze i znajomy informatyk zabrał go do Warszawy na większe oględziny, a ja zostałam z moim starym towarzyszem - pierwszym komputerem, na którym internet niestety nie chodzi tak szybko. Ponad to, możliwe, że niebawem wyjeżdżam. Oczywiście postaram się raz na jakiś czas wejść na bloga od znajomych, czy rodziny, aczkolwiek nic nie obiecuję.
Czytam teraz kolejną książkę, także myślę, że wrócę tutaj z nową recenzją. A Wy nadal możecie zadawać mi pytania (pod tą notką, bądź pod poprzednią)! Już kilka ich jest, więc może coś z tego wyjdzie. Okej. Trzymajcie się ciepło (pogoda też niech się trzyma ciepło) i nie zapomnijcie o tym blogu! Pa :)

9 komentarzy:

  1. Dzięki i nawzajem ;D
    Mogłabym prosić o małą reklame bloga . ?
    Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Najwyżej za 2 tygodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że nie będzie nowych postów w najbliższym czasie. ale z niecierpliwością czekam aż wrócisz i twój komputer się naprawi- ach ta złośliwość rzeczy martwych- mi tez sie kiedys cos spaliło w komputerze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. to wracaj jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda że wyjeżdżasz ;( Wracaj ja najszybciej ! :)
    U mnie NN , zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. wracaj jak najszybciej :)

    zapraszam do mnie
    leffcio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. taguję cię do 10 pytań kosmetycznych od Majorki ;)
    szczegóły u mnie ;DD

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję bardzo ;) czy talent to nie wiem ale miło mi.
    A blog mnie bardzo zainteresował, jakieś recenzje filmów będę z chęcią czytał, lub oglądał ;)

    OdpowiedzUsuń